Fortfarande förkyld

Anthon Robin o Nathalie va i skolan, jag duschade, åt frukost m dom små, plockade ur/i diskmaskinen o körde den, gjorde fint i köket, la fram mat till kvällen o skrev kalasinbjudningar. Fortf dunderförkyld o Julle m sin hosta, han har klängt på mej hela tiden idag. Så söt så, men man får inte mkt gjort då.
 
Vi åt lunch, Anthon Robin o Nathalie kom hem, jag o dom 4 minsta gick o postade kalasinbjudningarna, när vi kom hem va några av barnen ute o lekte o bråkade som galningar, Julle sov, jag började m maten, skar o marinerade kyckling, mätte upp ris o vatten i en kastrull o gjorde ett bankärende på datorn.
 
Mathias kom hem o lagade klart maten, Robin gick på fotbollsträning, vi åt kyckling ris o sallad. Mathias o Anthon åkte till simhallen, jag plockade ur/i diskmaskinen o körde den o blandade välling, Nathalie duschade, när alla va hemma nattade jag dom små o nu sover alla barn. Mathias o jag har fixat beställningen på Newbodygrejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0