Anthon har praoat idag

När frukosten va avklarad o Robin o Nathalie hade gått till skolan så packade jag in lite saker i bussen, så åkte jag o dom 3 små o lämnade Anthon i stan på hans praktikplats, Coop Forum. Sen vidare till Ica Maxi o slängde grovsopor o handlade o träffade Jaana där. Vi fick en pratstund o sen åkte vi hem. Packade upp, fikade o så kom Robin hem m en kompis o Nathalie.
 
Jag o dom små åt lunch, några av barnen va ute en stund, sen åkte jag Nathalie Vidar Evelyne o Julius till stan o hämtade Anthon på Coop Forum. Robin o hans kompis va kvar hemma hos oss. Anthon hade haft en bra o rolig dag :-) När vi kom hem va jag ute m barnen ett tag, sen kom Mathias hem o vi lagade mat, Robins kompis åkte hem, vi åt spaghetti m köttfärssås. Jag tog hand om disken, blandade välling, torkade fint i köket o sen nattade vi barnen o jag packade skolväskorna. Nu har jag o Mathias en mysig stund bara vi två, pratar o äter chips m dip ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0