Varför rasar allt samtidigt...

Efter frukosten plockade jag ur/i diskmaskinen, jag o barnen plockade upp alla saker från golven i alla rum i hela huset. Jag dammsög undervåningen, barnen va ute, Nathalie rastade kaninerna, vi åt lunch, Julle sov, jag sköljde disk, fick mer usla besked per telefon, från banken o ang simskolan som Nathalie o Vidar skulle gå på i 2 veckor från o med nu på måndag, den e inställd :-( Sen e det bara en massa hemska saker som händer oss hela tiden o allting känns så tungt just nu. Har ingen som helst lust att fira Midsommar ens en gång.
 
Jag tog m mej Julle ut i solen på eftermiddagen för att kanske, åtminstone försöka bli på liiite bättre humör, men inte ens solen hjälper just nu. Julle däremot o alla mina barn o min underbara man, dom får mej att må bra o att känna kärlek. Jag börjar verkligen tro att mitt liv ska va skitsurt o fruktansvärt jobbigt, men att jag iaf har en massa kärlek omkring mej o det e tur det. Fast jag har aldrig fattat varför i princip ALLT i mitt liv ska rasa samman SAMTIDIGT!!!
 
Jag lagade mat o skrev matlista, Mathias handlade på affärn på vägen hem, vi åt fiskpinnar ris o sås.
 
 
Jag fyllde o körde diskmaskinen, vi åt glass, Evelyne ritade en fjäril till mej...
 
 
Jag dammsög övervåningen, Mathias nattade barnen o jag uppdaterade Julles byrå m rätt stl på kläder o tog bort allt smått.
 
Efter en liten pratstund o lite chips m dip m min älskade Mathias, så e det snart dags att säga godnatt!!! Eftersom den här dagen har varit sååå dålig, ja riktigt rutten faktiskt, så känns d bra att säga att morgondagen inte kan bli värre iaf... eller...?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0