En skitdag

Jag Nathalie Vidar o Evelyne duschade imorse, vi åt frukost, jag plockade disk o röjde upp lite i köket. Sen gick jag m alla 6 barnen till Öppna Förskolan. Det va sista gången det va öppet där innan sommaruppehållet. Vi fikade, jag pratade m andra föräldrar o barnen lekte.
 
Vi gick hem o åt lunch, Julle sov middag, jag sköljde disk, gick ut o satte mej en stund, ringde en mäklare ang ett hus, sen några banksamtal. Snart ger vi upp hoppet om att kunna flytta...
 
Mathias kom hem o lagade mat, Robin gick på fotbollsträning, jag fyllde i en ansökan om lånelöfte på datorn, barnen o Mathias åt falukorv o makaroner, Mathias va ute m några av barnen, jag fyllde diskmaskinen o körde den.
 
Så gjorde jag popcorn o satte igång en film till barnen o lite senare nattade vi dom o jag o Mathias pratade lite. Jag åt lite hårt bröd o yoghurt som sen middag för jag tappade matlusten förut pga alla negativa tankar o allt tjafs. Det har varit en skitdag m dåliga besked o tjafs m bråkiga barn osv. Inte lätt att vara en glad förälder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0