Bråkstakar o tvättvikning

Efter frukosten kollade jag igenom mina gamla dockor o Nathalie o Evelyne fick välja vilka dom vill ha kvar. Nathalie slog Vidar på ryggen för han hade råkat klämma hennes tå under en stol. Nathalie stod bakom en dörr o gömde sig för hon hade retat Robin o han tryckte på dörren m flit så han klämde henne. Häromdagen drog o släpade han Nathalie i håret. Härliga o snälla små barn!!
 
Plockade ur/i diskmaskinen, körde den, la fram mat till kvällen, diskade lite för hand, duschade Julle, rensade massa kläder o åt lunch. Sen kom en kompis till Robin hit.
 
Julle sov middag, jag sköljde disk, skar o marinerade kycklingfiléer, plockade ur/i diskmaskinen, gjorde sallad o startade grillen... Medan regnmolnen hopade sig hotfullt på himlen...
 
Riset kokade över, Robins kompis gick hem, jag grillade, Mathias kom hem, vi åt sweet chili marinerade grillade kycklingfiléer ris kall bearnaisesås o sallad.
 
 
Mathias gick ut m barnen en stund o jag fyllde diskmaskinen o körde den. Alla barn fick glass o senare kom glassbilen, så imorgon blir d mera glass till barnens stora glädje!! Jag o Mathias har vikt määängder av tvätt ikväll som jag la in i garderober/byråer, Mathias har tittat på fotboll på tv, jag busade m Julle bulle o nattade barnen. Mathias o jag forts drömma oss bort på Hemnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0