Gräsklipparen e tillbaks igen

Efter frukosten idag va Nathalie Vidar o Evelyne ute o lekte. Jag busade m Julle bulle, ringde några samtal, sorterade tvätt, tvättade, hängde tvätt, plockade ur/i diskmaskinen osv. Vi åt lunch, Julle sov middag, jag tvättade mera, vek tvätt o la in den i garderober/byråer.
 
Jag kollade fb, hängde mer tvätt, barnen va ute o lekte, Julle vaknade o jag lagade mat. Mathias tvättade bilen o hämtade gräsklipparen från lagning igen. Jag o barnen hade redan ätit när han kom hem, spaghetti o köttfärssås blev d idag. Mathias åt, jag tog hand om disken o sen gick hela familjen ut.
 
Barnen lekte, Mathias klippte gräset, barnen fick glass. Så bråkade dom. Nathalie beter sig redan som en tonåring, endast 7 år gammal! Hon driver mej till vansinne ibland, säger emot hela tiden o vägrar göra som man säger. Julle blev trött av den friska luften så jag nattade honom o sen nattade vi dom andra 3 små trollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0