Tvätt- å städpatrullen forts.

Anthon o Robin åt frukost, tittade på tv o gick till skolan. jag gjorde mej iordning, Nathalie Vidar o Evelyne spelade, jag städade badrummet, jag o dom små åt frukost, jag sköljde disk, sorterade tvätt o satte igång en tvättmaskin, städade lilla toan, dammsög o skurade golven i köket, lilla o stora hallen, på lilla toan o i badrummet på övervåningen.
 
Sen la jag in tvätt i torktumlaren, satte igång en till tvättmaskin, hängde tvätt, matade Julius som sen sov middag, jag Nathalie Vidar o Evelyne åt lunch, såklart spillde Nathalie lite juice o Vidar en massa mjölk på d nyskurade golvet :-( Varför händer sånt alltid just när man nyss gjort rent?! En väldigt god mjölk va d iaf :-P
 
 
Anthon o Robin kom hem, jag sköljde disk, torkade köksbordet spisen o diskbänken. Anthon Nathalie o Vidar lekte m lego...
 
 
Här kommer bilder på Julle när han lekte m kastruller o stekpannor i köket tidigare idag, det e det bästa han vet just nu :-)
 
 
Jag har varit i tvättstugan igen, hängt tvätt, Julle har vaknat, Mathias ringde för en stund sen. Han är i Barkarby nu o hämtar svärmor, sen ska dom handla lite i Enköping o så kommer dom hem till oss. Anthon har börjat skära grönsaker till tacosen ikväll.
 
Nu ska jag hjälpa Anthon i köket, sen ner i tvättstugan igen o ta hand om mer tvätt, vika en del o lägga in mer tvätt i torktumlaren. När Mathias o svärmor kommer ska vi äta tacos, ta hand om disken, fixa fredagsmyset, packa inför helgen, titta på tv o natta barnen.
 
Jag önskar mina vänner en trevlig fredagskväll m massor av mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0