storhandling o våfflor

Anthon Robin o Nathalie gick till skolan i vanlig ordning, Mathias installerade en ugn medan jag tog hand om dom små, duschade Vidar Evelyne o Julius, klippte Julius naglar, eftersom jag klippte alla dom andra barnens naglar igår så va d bara hans kvar, skrev matlista o åt lunch, Julle sov middag o Vidar o Evelyne spelade.
 
Jag tog hand om ett diskberg o blandade välling. Anthon Robin o Nathalie kom hem, jag gick ut m sopor, Nathalie Vidar o jag åkte till stan o storhandlade på Ica Maxi, när vi kom hem bar jag in o packade upp varorna, Mathias gjorde våfflor som vi åt o så åkte Mathias Anthon o Robin på innebandyträning o jag tog hand om nästa diskberg.
 
 
Sen kom Mathias Anthon o Robin hem, Mathias duschade o Anthon o Robin åt mera våfflor. Jag nattade dom små o packade skolväskorna.
 
Nu tittar Mathias o Robin på innebandymatchen på tv, Anthon spelar dataspel o jag bloggar.
 
Snart blir d ett avsnitt av 112 på Liv o Död o därefter Molanders o chips m dip m Mathias. Sen natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0