Härligt med fredag

Anthon o Robin va i skolan, jag plockade ur diskmaskinen o gjorde fint i köket efter frukosten. Barnen lekte. Jag sorterade tvätt, satte igång en tvättmaskin, städade badrummet, bytte lakan i Julles säng, vi åt lunch, jag fixade disken, Julle sov middag, jag tvättade mer o hängde tvätt, tittade på Det Okända, kollade fb, mer tvättfix, lagade mat, Mathias kom hem o vi åt tacos.
 
 
Sen tog jag hand om disken, fixade fredagsmys åt barnen m popcorn o godis, tittade på d senaste avsnittet av När livet vänder, tog hand om mer tvätt o vi nattade barnen.
 
Nu ska jag o Mathias se en film på tv o ha fredagsmys m godis o chips <3 Så härligt att det e helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0