Givande möte

Anthon Robin o Nathalie gick till skolan när dom ätit frukost o gjort sig iordning, jag åt frukost m dom små, plockade ur diskmaskinen, såg till att dom små fick på sig kläder, packade innebandyväskorna till imorgon, la fram mat till kvällen, gjorde lite bankärenden på datorn, busade m Julle ♥ Sen lekte Julle. Vidar o Evelyne spelade tv-spel. Dom e förkylda alla 3. Snoriga o hostiga. Ute va det -7 o snöstorm :-( Så vi stannade inne i värmen idag!
 
Jag kollade fb, åt lunch m dom små, sköljde disk, Julle sov middag, Mathias kom hem, Anthon Robin o Nathalie kom hem strax efter honom, jag åkte till Habiliteringen på möte ang Anthon. D va ett mkt givande möte, en habiliteringsplan gjordes o vi pratade om Anthons framtid o om hur d går just nu. Sen handlade jag på Ica Maxi igen, dom saker jag glömde köpa igår när Evelyne va med o jag hade fullt upp m att kolla vart hon va o vad hon gjorde hela tiden.
 
När jag kom hem bar jag in alla varorna, Mathias stod o lagade middagen, jag packade upp, vi åt wokad fläskfilé i kryddig sås m ris o mango chutney till.
 
Nu har jag fixat disken, kanelbullar o saft åt barnen, blandat välling o vi har nattat dom små.
 
 
Nu ska jag blogga o sen ska jag o Mathias titta på Familjen Annorlunda. Kanske blir d nåt mer avsnitt av nåt vi missat typ 112 på Liv o Död som e ett av våra favvo program. Sen ska d packas skolväskor innan det e dags o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0