En vanlig dag

Anthon Robin o Nathalie åt frukost o gick till skolan, jag plockade ur diskmaskinen, gav Vidar o Evelyne frukost, duschade, åt frukost m Julius, ringde några samtal, kollade igenom lite papper, gav Julle välling o sen sov han middag, jag Vidar o Evelyne åt lunch, Vidar o Evelyne turades om att spela dataspel.
 
 
Jag kollade fb, planerade min fp, Julle vaknade, jag Vidar Evelyne o Julius gick o hämtade Nathalie i skolan, vi fikade när vi kom hem, jag duschade Evelyne o Julle, Anthon o Robin kom hem, jag duschade Nathalie o Vidar, tog fram rena kläder till dom, lagade mat, Mathias kom hem, vi åt spaghetti o köttfärssås. Mathias Anthon o Robin åkte på innebandyträning, jag tog hand om disken o snyggade till i köket, sen kom en stinkande Julle förbi :-) o det va dags för blöjbyte!
 
 
Nu har Mathias Anthon o Robin just kommit hem, Anthon o Robin ska äta lite igen o Mathias ska duscha. Sen e det dags att natta dom små o efter d så ska jag o Mathias kolla på nån serie o jag ska packa skolväskorna innan det e läggdags för mej oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0