En trött måndag

Evelyne vaknade massor av ggr inatt o hade mardrömmar, hon sa att hon såg monster i sitt rum o tyvärr väckte hon Julius några ggr när hon skrek. Så jag o Mathias va jättetrötta imorse när d va dags o gå upp. Mathias Anthon Robin Nathalie Vidar o Evelyne åt frukost, jag gjorde mej iordning, sen åt jag o Julle oxå frukost, Mathias skjutsade Anthon Robin o Nathalie till skolan o åkte till jobbet. Jag sköljde disk, pratade i telefon m Mathias, spelade på mobilen o såg till att dom små fick på sig kläder.
 
Bilder på Evelyne...
 
 
Julle bulle blir 13 månader idag!!! Så jag har filmat o fotat honom, min lilla guldklimp <3
 
Bilder på Julius...
 
 
Jag sorterade plast, kartong osv, busade m Julle, mailade till dagiset, rensade bland mina mail, vi åt lunch, Julle sov middag, jag sköljde disk, Anthon Robin o Nathalie kom hem o åt mellis. Anthon o Robin gjorde sina läxor o jag hjälpte dom. Sen fyllde jag i en blankett om val av Förskoleklass för Vidar, gjorde ett bankärende på datorn o Julle vaknade.
 
Sen lagade jag mat, plockade ur diskmaskinen, Mathias kom hem, vi åt korvstroganoff o ris, Mathias fortsatte gjuta igen golvet i tvättstugan, jag sköljde disk ställde in den i diskmaskinen o satte igång den, blandade välling, torkade fint i köket o packade skolväskorna.
 
Nu e dom 4 minsta barnen nattade o snart ska Anthon o Robin oxå gå o lägga sig. Jag o Mathias ska titta på Familjen Annorlunda på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0