Sol glass o städdag

Mathias o Nathalie åkte tidigt imorse till Sthlm. Mathias har hjälpt sin bror o flytta o Nathalie följde m mina föräldrar till Kolmården. Jag har plockat disk, tvättat, sorterat skor o andra grejer i klädkammaren, dammsugit, ätit tacolunch, varit ute m barnen o ätit glass.
 
 
 
 
 
Jag tvättade barnens trädgårdsmöbler, gungorna o badbaljan. Evelyne o Vidar badade dockor o saker.
 
 
 
 
 
Sååå härligt att ha fått lite solsken idag ¤
 
Vi åt Karibisk soppa m varma mackor till middag, efter maten så sköljde jag disk, tvättade mera, hängde tvätt, fixade popcorn o godis till barnen som kollade på film. Mathias kom hem o åt middag, jag nattade Julle o Evelyne, sen kom mina föräldrar m Nathalie. Dom hade haft en fin dag på Kolmården. Jag o Nathalie rastade kaninerna lite, mina föräldrar åkte hem till Tullinge. Nu tittar Mathias på tv o dom 4 stora barnen har just somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0