Möte om vår älskade gosa

Jag duschade, dom 3 stora gick till skolan, jag plockade ur diskmaskinen, letade adresser, skrev kalasinbjudningar som vi gick o postade, vi åt lunch ute, pratade i tel m Mathias, Julle sov middag, jag fyllde diskmaskinen, Anthon o Robin kom hem, Nathalie följde m en kompis hem efter skolan, jag förberedde middagen, packade ihop lite saker o Julle vaknade.
 
Mathias kom hem, vi åkte på ett möte hos barnpsykologen ang Evelynes höga aktivitetsnivå. Helena Smith passade dom 3 små i bilen, Nathalie va ju hos sin kompis o Anthon o Robin va hemma.
 
Det dom kommit fram till är att Evelyne är ett barn med särskilda behov pga hennes impulsivitet, överaktivitet m.m. Ingen diagnos än. Men hon har rätt till extra hjälp på dagis o om vi föräldrar vill så kan dom skicka en remiss för vidare utredning av henne, men barnpsykologen tyckte att vi skulle avvakta med det. Detta kommer ju inte som en chock för oss då vi under en väldigt lång tid känt på oss att det måste vara något annorlunda med Evelyne. Dessutom så hade det kunnat vara sååå mycket värre om hon tex hade haft en dödlig sjukdom. Men det har hon inte o ingenting kommer att ändras även om hon skulle få en diagnos längre fram. Hon kommer alltid att vara våran lilla gosa <3 Hon är aktiv ja, men hon är en underbar härligt go o glad tjej. Hon är hon o vi älskar henne precis som hon är!! Nu får jag tårar i ögonen av att skriva detta.
 
 
Vi åkte hem, jag lagade mat, Mathias hämtade Nathalie, vi åt Tagliatelle pastasås o bacon, jag tog hand om disken o blandade välling, Mathias klippte gräset o några av barnen lekte ute. Så fikade vi o nattade barnen.
 
Nu pustar jag ut m en kopp Chai Latte o strax ere natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0