Lite städning o en till mäklare kom hit

Julle kissade igenom i sängen imorse, vi åt frukost, jag plockade ur/i diskmaskinen o körde den, sköljde disk, la fram mat till ikväll, sorterade tvätt, tvättade, vek tvätt o la in i garderober/byråer, bäddade rent i Julles säng, bäddade alla sängar, plockade undan grejer överallt, Julle kladdade m sitt bajs i barnmatstolen, jag duschade honom o sanerade stolen.
 
Vi åt lunch, Julle sov, jag sköljde disk, hängde tvätt, Vidar o Evelyne spelade Smurfarnas dansparty på Wii.
 
 
 
 
 
 
Nathalie spelade dataspel. Jag pratade i tel m mäklaren, dammsög undervåningen, torkade golven i hela huset, lagade mat, Mathias kom hem o tog över, jag vek tvätt, vi åt korvstroganoff o ris o jag tog hand om disken o körde diskmaskinen.
 
Jag gav barnen popcorn o satte igång en film till dom, kollade fb o plockade undan lite mer saker, sista piffet innan nästa mäklare kom hit. Imorgon får vi veta va han anser att vi kan få för vårt hus. Vi kände att vi ville höra m en till mäklare. Han har varit här för ca 1 år sen oxå, så han kunde se vilka renoveringar vi hade gjort sen dess. Så får vi veta om dom värderar likadant o då kan vi få reda på lite mer säkert va vi faktiskt skulle kunna få vid en försäljning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0