Husvisning o avslutning

Dom 3 stora gick till skolan, jag åt frukost m dom 3 små, ringde massa viktiga samtal, klippte naglarna på dom 3 små, busade m Julle bulle, plockade ur/i diskmaskinen, åt lunch o Julle sov middag.
 
Skrev matlista, dom 3 stora o Mathias kom hem, vi åkte på husvisning nr 2 av huset som ligger 1 mil härifrån. Sen leta/ringa om smörgåsbox o tröja som Nathalie glömt nånstans, handla på affären, hem o laga mat, fixa disken o Robin gick på fotbollsträning.
 
Mathias gick m Robin på avslutningsfest för hans klass, jag gav barnen glass, klippte naglarna på Anthon Nathalie o på Robin när han kom hem, jag nattade dom 4 minsta, Mathias o jag pratade om huset vi tittade på idag o om framtiden, jag packade skolväskorna o Mathias blandade välling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0