Hälsokoll & trevligt besök

När frukosten va avklarad o dom 3 stora hade gått till skolan så kom Helena Smith o passade dom 3 små, jag gick på hälsokontroll för Nathalie hos skolsköterskan i skolan. Det gick jättebra, dom kollade längd vikt syn o hörsel. Allt va bra, hon både ser o hör bra, väger 20 kg o är 124 cm lång.
 
Jag gick hem o åt lunch, Julle sov, jag o Helena pratade, jag provade kläder hon hade m sig, hon åkte hem o jag o dom små hämtade Nathalie i skolan, nu har vi fikat ute o njuter av solen. Mathias Anthon o Robin kom nyss hem.
 
 
Mathias sprang en sväng, sen åkte han o badade m Anthon Robin Vidar o Evelyne, jag o Julle följde m Nathalie på fotbollsträning, sen hem o duschade Nathalie, lagade kyckling&ädelost soppa o smörgåsar i smörgåsgrillen, vi åt när alla kommit hem, jag tog hand om diskberget o så va vi ute ett tag allihop o så nattade vi barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0