Fotboll kalas bad o grillat

Alla andra åt frukost medan jag duschade, Mathias o Vidar åkte m Nathalie på fotbollsmatch, Anton - en kompis till Anthon o Robin kom till oss, jag plockade ur diskmaskinen, rensade reklam, plockade undan kläder o grejer överallt, bäddade sängarna o förberedde för nästa kalas, Anthons. När alla va hemma åt vi lunch o Julle sov.
 
Mathias åkte o badade m Nathalie Vidar o Evelyne o jag fixade glass o popcorn till Anthons partaj
 
 
Sen fyllde o körde jag diskmaskinen o satt ute i solen, fick ner en boll som fastnat i ett träd osv. På kvällen gick Robin på fotbollsträning, vi grillade o åt ute, Anton åkte hem o vi nattade barnen.
 
 
 
 
Nu kopplar jag o Mathias av, jag vid datorn o han i soffan framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0