Äntligen ser det lite ljusare ut

Mathias började måla Anthon o Robins rum igår kväll.
 
 
 
Efter morgonens frukost va Nathalie Vidar o Evelyne ute en stund, jag plockade ur/i diskmaskinen, busade m Julle bulle, Julle hade kissat i sängen imorse igen så jag bäddade rent i den igen, barnen kom in o vi byggde koja.
 
 
 
 
 
 
 
 Jag tvättade o pratade i tel m Mathias.
 
Gjorde pannkakssmet o stekte pannkakor samtidigt som jag matade Julle.
 
 
Nathalie Vidar o Evelyne åt 4 st var!
 
 
Julle sov middag, jag hängde tvätt o tvättade mer. Nu först får jag sätta mej o äta lunch.
 
Kollade fb, ringde lite samtal, la in tvätt i tumlaren, Mathias köpte presenter åt Robin på vägen hem.
 
Mäklaren hörde av sig m ett glädjande besked om vårt hus! Måtte nu inte banken säga nej... Huset i Karlskoga finns kvar oxå... Vi e fortf sugna på d! När Mathias kom hem åt vi korv m bröd, jag fyllde o körde diskmaskinen, bakade 2 kladdkakor, barnen fick smaka, jag bäddade rent i min o Mathias säng, Mathias målade vidare i Anthon o Robins rum o vi nattade barnen. Stackars Julle bulle har blivit förkyld igen, han e snorig som aldrig förr.
 
Alltså efter den senaste tidens motgångar o urusla besked från banken så började jag nästan studsa av glädje när mäklaren ringde idag, även om varken vi el nån annan kan veta vad vi kommer att få för vårt hus i slutändan så kan vi iaf se åt vilket håll d lutar nu o det känns bra. Nu känner jag mej gladare för tillfället, har ju inte pratat m banken igen ännu, så d återstår ju att se va dom säger nu då... Men asså nu kan dom bara inte säga nej, nu måste dom tro på en försäljning till d priset dom anser att vi bör få för vårt hus för o kunna låna till ett annat.
Jag va så glad att jag nästan började gråta o kunde knappt prata m Mathias i telefon. Men 2 mäklares värderingar oberoende av varandra borde väl va nånting värt för banken tycker man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0