Sol storhandling o tacos

Det e sååå mysigt att hela familjen e samlad igen! Efter frukosten sköljde jag gårdagens disk, fyllde o körde diskmaskinen. Mathias målade, jag blandade välling, tog hand om barnen o skrev matlista. Mathias va ute o gjorde rent kaninburen o spelade kubb m barnen. Mathias sprang en sväng, vi åt lunch, jag sköljde disk o så sov Julle middag. Mathias o jag va ute i solen m dom 5 andra barnen.
 
Julle vaknade, jag o Nathalie åkte till stan o storhandlade på Ica Maxi. Idag blev d 6st kassar m mat, 2 pkt blöjor, toapapper o hushållspapper. Sen hem o jag o Mathias hjälptes åt o bära in o packa upp varorna. Vi lagade mat, åt tacos idag.
 
 
 
 
 
 
 
 Sen kollade barnen på film o åt godis popcorn o ostbågar. <3 Lördagsmys <3
 
Jag har torkat spisen o köksbordet, sköljt disken o nattat Julle. Nu blir d snart nattning av dom andra 5 barnen o så lördagsmys för mej o Mathias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0