Skridskor o pannkakor

Julle vaknade flera ggr inatt men Evelyne sov gott hela natten, vi gick upp o åt frukost allihop tillsammans, jag sköljde disk, plockade ur o i diskmaskinen o satte igång den, barnen gjorde sig iordning o sen spelade dom, Mathias sotade ur pannan o fortsatte renovera lilla toan o jag assisterade honom lite. Snart ere dags o kakla :-)
 
Jag blandade välling, fyllde på vällingburken, tog hand om barnen, busade gosade o kramades m Julle ♥ Bytte blöja på honom, gav honom välling o sen sov Julle middag, jag plockade o fixade, gjorde lunch, Mathias åkte skridskor m Anthon Robin Nathalie o Vidar o jag fixade disken o torkade i köket. När Mathias Nathalie o Vidar kom hem så fikade dom jag o Evelyne. Anthon o Robin har varit hos en kompis, dom kom nyss hem, Mathias har duschat o nu gör han pannkakor.
 
 
Här kommer en bild på fikabrödet...
 
 
Så snart ska vi äta goda pannkakor, jag tar hand om disken, sen blir d till o duscha o natta barn o kolla fb igen o kanske nån film el nåt annat på tv.
 
¤ Soligt o vackert väder d va idag, härligt o mkt varmare dessutom!!!
 
Nu kommer lite bilder på Julle från idag...
 
 
Hoppas du har haft en trevlig o skön söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0