Nattsudd o annat

Vi nattade Julle kl.20 igår, kl.23 o kl.3 vaknade han o fick välling, Mathias åkte lite senare till jobbet idag o gick upp m Anthon Robin o Nathalie o gav dom frukost o såg till att dom kom till skolan, jag vaknade kl.9 av Julle, ringde Mathias o då kom Vidar o Evelyne upp, jag o dom små åt frukost, jag sköljde disk, plockade ur o i diskmaskinen, busade o kramades m Julle, fyllde på toapapper i badrummet, la fram mat till kvällen, gav Julle välling o han sov en stund, jag blandade välling o kollade fb medan Vidar spelade tvspel o Evelyne dataspel.
 
 
Jag o dom små åt lunch, Anthon Robin o Nathalie kom hem o dom åt mellis... sen bröt helvetet lös... barnen bråkade skrek o gapade m varann, jag blev arg o irriterad, jag sköljde disk, ansökte om föräldrapenning på nätet, Julle vaknade, barnen lekte o spelade, jag började laga mat, ringde Mathias, slängde sopor, Mathias kom hem, han hade köpt mjölk o lite annat + pellets på hemvägen, vi åt laxfiléer m potatis kall sås o grönsaker, jag sköljde disken ställde in den i diskmaskinen o satte igång den o packade skolväskorna, barnen leker spelar o ser på tv, Mathias spelar innebandy m ett gäng gubbar, jag bloggar o kollar fb igen.
 
Nu ska jag natta barnen, ta mej en kopp te o mata Julle m gröt, när Mathias kommer hem efter innebandyträningen blir d chips m dip o gosa m honom i soffan framför tvn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0