Mkt ont idag o en sjukling i huset...

Blev väckta några ggr inatt av både Julle o Evelyne, Jag gick upp o såg till att Anthon Robin o Nathalie åt frukost o gick till skolan som vanligt, jag fick sova lite extra efter d då jag gick o la mej igen, har både tandvärk huvudvärk o ont i magen pga "roliga veckan". Mathias åt frukost m dom små.
 
Jag plockade ur o i diskmaskinen, blandade välling, slängde sopor, la fram mat till kvällen, kollade hus på datorn, packade Robins innebandyväska (Anthons va redan klar), vi åt lunch, jag tog hand om disken, Mathias åkte till stan o köpte pellets o va på Apoteket. Robin o Nathalie kom hem, Anthon kom senare, barnen spelade o lekte, Robin har feber o ont i halsen nu, Mathias hjälpte Anthon m en matteläxa.
 
Så började jag m maten, skalade potatis o kokade den, jag lagade fiskgratäng m potatismos broccoli o tomater.
 
 
Mathias o Anthon åkte på innebandyträning, jag fixade m disken, sköljde o ställde in den i diskmaskinen o satte i gång den, bytte bajsblöja på Julle, bakade en chokladtårta, vispade grädde o drack te. Mathias o Anthon kom hem o vi fikade, jag sköljde disk igen, Mathias hjälpte Anthon m en till läxa, denna gången va d NO, vi kollade hus, nattade barn o jag packade skolväskor.
 
Här kommer lite bilder på Nathalie å Julle Bulle <3
 
 
Nu sitter Mathias vid ena datorn o jag bloggar på den andra. Sen händer d inte mer idag utan d är bara sängen som väntar, när jag kollat klart på fb såklart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0