Mer tvätt o okända prickar på bebben...

Den här dagen har jag fortsatt o tvätta o vika massor av tvätt, tagit hand om disk, lagat mat, passat barnen, hjälpt Mathias o sätta upp lite gipsskivor inne på lilla toan som e under renovering o jag har spelat Angry Gran Run :-) Mathias va ute o sprang, barnen har lekt, spelat olika spel osv.
 
Anthon mår bra o peppar peppar ta i trä har ingen mer kräkts än så länge... vi äter vitpepparkorn o hoppas på d bästa... men som sagt här brukar d kunna gå ett antal dagar innan nästa börjar kräkas. Brukar alltid ske just när man trodde att vi andra klarat oss, så än ropar vi verkligen inte hej. Men njuter av varje sekund utan fler spyor d gör vi iaf :-)
 
Julle däremot har fått några små röda prickar här o var på kroppen som vi undrar va d kan va för nåt. Vi håller koll på dom o ser om d blir fler, han har ingen feber o mår annars bra. Nathalie verkar va lite trött o hängig o hennes ögon har sett röda o irriterade ut idag.
 
Till middag lagade jag marinerade revbensspjäll m kokt potatis till. Jättemumsigt o barnen älskar o äta kött från ben. Nu har vi nattat barnen o Mathias har gjort glögg åt oss o han sitter o läser en bok medan jag bloggar. Sen ska jag kolla på andra delen av Fjällbackamorden. Kanske blir d mer action i detta avsnitt...
 
Godkväll o trevlig fortsättning på d nya året!!! Här kommer lite bilder på Julius från ikväll...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0