<3 Julles 11 månadersdag <3

Idag blir Julius 11 månader, snart fyller han 1 år <3 min lilla Julle bulle <3
 
Morgonen började m en gemensam frukost för hela familjen, sen ställde jag in disk i diskmaskinen o satte igång den, så busade jag lite m Julle bulle o tittade lite snabbt på datorn, jag o Vidar duschade o sen duschade jag Nathalie o tog fram rena kläder åt dom. Jag tvättade dom 2 sista tvättmaskinerna för den här gången, men d fylls snabbt på m mer smutstvätt... nu e det som sagt en hel del som ska vikas oxå, så än så länge e jag inte klar på långa vägar.
 
 
Vi åt lunch, Mathias fixade lite m ventilationen till lilla toan, Julle sov middag, Mathias o Julle duschade, Robin Vidar o Evelyne spelade o jag Anthon o Nathalie åkte till stan o handlade på Willy´s, Jysk, Leklust o slutligen på Ica Maxi. Där blev d storhandling o vi slängde även lite grovsopor o pantade flaskor o burkar. Sen åkte vi hemåt, här kommer bilder från hemvägen... 
 
 
När vi kom hem packade jag o Mathias upp varorna o lagade en taco-middag tillsammans, sköljde disken ställde in den i diskmaskinen o satte igång den, gav barnen lördagsgodis o dom tittade på en film innan vi nattade dom. Julle va uppe längst o drack 3 flaskor välling innan han somnade för en stund sen. Sen har jag o Mathias tittat på lite hus tillsammans på internet o ätit godis.
 
Nu tittar Mathias på tv o jag bloggar, sen blir d till o kolla fb o gå o lägga sig. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0