Utomhusfika

Jag gick upp 6.20 imorse, duschade, väckte barnen, åt frukost, plockade ur o i diskmaskinen, kokade massa vatten o hällde upp i bunkar, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag la fram mat till kvällen, rörmokaren kom hit o jobbade, jag fyllde på toapapper uppe i badrummet, vek tvätt o la in den i garderober/byråer, packade Anthon o Robins innebandyväskor o busade m Julle.
 
Jag gav Julle välling o han sov middag, Vidar Evelyne o jag åt lunch, jag sköljde disk o betalade räkningarna på datorn. Sen gick jag Vidar Evelyne o Julius till skolan o hämtade Nathalie o så vidare till affären, handlade lite, gick hem o packade upp varorna, va ute en stund m dom 4 små i det underbara vädret, vi fikade o Nathalie Vidar o Evelyne lekte i snön o jag gav Julle gröt. Idag kändes d som om våren äntligen e på gång ¤
 
 
Vi gick in, Anthon o Robin kom hem, jag lagade mat, vi åt makaroner o falukorv, Mathias kom hem o åt han oxå, sen åkte han Anthon o Robin på innebandyträning, jag sköljde disk ställde in den i diskmaskinen o satte igång den, blandade välling o packade skolväskorna.
 
Mathias Anthon o Robin kom hem, dom åt lite smörgåsar o hängde upp sina träningskläder o handdukar. Nu nattar Mathias barnen medan jag bloggar o sen ska vi nog titta på nån serie vi har missat att se o jag ska kolla fb.
 
Ha en trevlig fortsättning på kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0