Sjuk- och -tvättstuga

Anthon o Robin åkte m Mathias till jobbet tidigt imorse. Där blev dom hämtade av farfar. Nu ska dom va hos farmor o farfar i Hässelby till på fredag. Julle fick ligga bredvid Vidar som höll om honom o äta välling imorse, här e en bild på dom...
 
 
Dom små tittade lite på tv imorse innan vi åt frukost, sen plockade jag ur o i diskmaskinen, sorterade tvätt o satte igång en tvättmaskin, barnen spelade dataspel, Mathias ringde, jag vek en massa tvätt, hängde tvätt o la in tvätt i torktumlaren, vi åt en sen lunch, Julle sov middag, jag kollade fb, sköljde disk, ställde in den i diskmaskinen, la alla kläder jag vikt tidigare i byråer/garderober, Julle vaknade, jag hämtade tvätt från torktumlaren o vek den o la in den i garderober/byråer.
 
 
Sen värmde jag Karibisk soppa o vitlöksbaguetter som vi åt till middag. Nathalie Vidar o Evelyne bråkade. Om du tror det e lugnt här bara för att dom 2 äldsta inte e hemma så tror du fel. För det e ingen skillnad om dom e hemma el inte. Det e Nathalie Vidar o Evelyne som bråkar värst. Jag sköljde disk, ställde in den i diskmaskinen, fixade popcorn o satte igång film till bråkstakarna o då va d lugnt typ några min, sen sprang dom runt o skrek o smällde i dörrar igen, då nattade jag dom. Julle fick välling o han sover oxå.
 
Snart ska jag ringa Mathias Anthon o Robin o prata lite ♥ Mathias e hos sina föräldrar. Sen blir d att titta på nån serie jag missat. Jag e dunder-super-mega förkyld o väldigt trött så jag hoppas d inte blir en alltför jobbig natt. Julle e fortf dålig o inte alls så pigg o full av bus som han brukar va. Dom andra barnen e oxå mer el mindre snoriga. Jag hoppas på en förbättring snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0