Namnsdag här idag

Julius har namnsdag idag, Grattis Julle bulle <3 Alla barnen satt o tittade på tv utom Julle en stund på morgonen. Dom va så tysta att vi inte märkte av dom. Jag Mathias o Julle sov, kl.8.45 kom Anthon o sa att frukosten va klar! Då hade Robin fixat den åt oss! Mathias duschade o gjorde sig iordning, jag la Julle bredvid mej i min o Mathias säng o kramade om honom en stund. Så himla mysigt <3 D behövde jag efter igår.
 
Vi åt frukost, Julle fick välling, jag packade Robins innebandyväska, Mathias o Robin åkte på innebandymatch, jag roade mej i köket som vanligt m att ta hand om gårdagens diskberg som stod kvar på diskbänken, plockade ur o i diskmaskinen, satte igång den, diskade lite för hand, torkade köksbordet bänkarna o spisen, blandade välling, gav Julle gröt, han sov middag, jag la fram mat till kvällen, plockade upp en massa skor leksaker mössor handskar m.m som Julle spridit ut överallt :-)
 
 
Fixade lunch till Evelyne, Julle vaknade, han fick ett gosedjur i namnsdagspresent, jag Anthon Nathalie o Vidar åt lunch, Mathias o Robin kom hem, dom hade tyvärr förlorat idag, Mathias kaklade klart på lilla toan, Robin åt lite lunch han oxå, jag sköljde disk, fixade fika åt mej o barnen, skar kyckling i bitar, gjorde en marinad som jag la kycklingen i, matade Julle, Mathias sprang en sväng, barnen spelade o lekte.
 
Julle sov middag igen. Mathias kom hem o duschade, jag sköljde disk, kollade fb o Mathias lagade mat, vi åt marinerad stekt kycklingfilé m pommes o tzatsiki, jag sköljde disken, bloggade o nu ska hela familjen kolla på Melodifestivalen o äta godis o popcorn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0