En massa fix o god mat

Julle känner verkligen på sig när d snart e dags för pappa att gå upp. Han vaknade 4.45 imorse, precis som en väckarklocka!! :-) Sen somnade han om när han hade fått välling o sov läääänge!! Vi gick upp o åt frukost, gjorde oss iordning, jag plockade ur o i diskmaskinen, satte igång en tvättmaskin o ringde Mathias.
 
Sen skrev jag matlista, hängde tvätt, la in tvätt i torktumlaren, vi åt lunch, Julle sov middag, jag sköljde disk o ställde in den i diskmaskinen, vek tvätt o la in den i garderober/byråer, duschade m Nathalie o Evelyne, Julle vaknade o Mathias ringde.
 
Jag började m maten, Mathias kom hem, vi åt laxfiléer m bulgur o persiljegräddfilssås till, jag sköljde disk ställde in den i diskmaskinen o satte igång den, jag o barnen åt glass, Mathias sprang en sväng o jag blandade välling.
 
Mathias o Vidar duschade, jag o Mathias nattade barnen o nu sitter Mathias o kollar på senaste avsnittet av Molanders medan jag bloggar dricker te o äter kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0