♥ En helg i romantikens tecken ♥

Igår va jag i stan m Anthon o shoppade lite kläder o födelsedagspresenter till Julius ♥ Mathias kaklade vidare inne på lilla toan o kom riktigt långt faktiskt! Han e sååå duktig o händig min Mathias, på mkt annat än bara el ♥ Svärmor tog hand om barnen, alla utom Anthon då för han va ju m mej. När jag kom hem busade o gosade jag m Julle bulle ♥ o så åt vi svärmors köttfärssås o spaghetti ♥
 
Efter middagen tog jag hand om disken, sen plockade vi fram popcorn godis o torrostade jordnötter o tittade på Melodifestivalen. Copacabanana va mest poppis hos oss, men Nathalie o jag gillade även Anton Ewald m låten Begging, en bra låt o en jättesöt sångare!! Sen nattade vi barnen o lugnet infann sig här i d Gärdebrantska hemmet ♥ Då tittade jag Mathias o svärmor på en film som heter The kids are all right.
 
Här kommer ett gäng bilder från igår kväll när vi satt o kollade på Melodifestivalen...
 
 
Idag fyller min mamma år, Grattis mamma på din födelsedag!!!
 
D va meningen att jag o Mathias skulle ha hittat på nåt igår eftermiddag/kväll, men vi blev ju hemma o tittade på Melodifestivalen eftersom vi tyckte d skulle va mysigare att va hemma m barnen, dessutom va vi för trötta för o hitta på något. Inatt vaknade Julle massor av ggr o hade kissat igenom osv så vi fick inte många timmars sömn. Vi gick upp o... åt frukost. Sen blev d en heldag i Västerås istället, bara jag å Mathias ♥ shopping o en väldigt romantisk lunch på IKEA :-D Hihihi. Blev en kort sväng in på Ica Maxi i Enköping oxå på hemvägen. När vi kom hem va barnen jätteglada över o se oss igen ♥ Vi lagade kebabkött m pommes o vitlökssås röd kebabsås o grönsaker till middag, sen åkte svärmor hem o vi nattade barnen.
 
Nu tittar Mathias på tv o jag bloggar. Snart dags för sängen. D har varit en romantisk o kärleksfull helg o speciellt idag, det e inte ofta jag o Mathias kan gå o hålla varann i handen, men d har vi gjort idag o pussats oxå. Så mysigt så. Hoppas att din helg har varit lika bra som min. Godkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0