Ösregn o storhandling

Inatt sov alla barnen hela natten. Tjohoooo!!! Vi åt frukost, dom 3 största gick till skolan o jag o Julle gick o lämnade Vidar o Evelyne på dagis i ösregn, kom hem o fixade fint i köket, plockade ur diskmaskinen, skrev inköpslista/matlista, rensade reklam, busade m Julle, han sov middag, jag kollade igenom barnens ytterkläder o skrev en lista på va som måste köpas, forts m matlistan, åt lunch, tittade igenom lite papper. Regnet bara forts ösa ner där ute :-(
 
Anthon o Robin kom hem o åt mellis, Nathalie va på kören, jag o Julle gick o hämtade Vidar o Evelyne på dagis i ösregn, vi fikade när vi kom hem o jag hade hängt upp alla blöta ytterkläder, Anthon o Robin gick ut o sålde majblommor, jag plockade o fixade, kollade igenom lite mer reklam, busade m Julle o så kom Anthon Robin Nathalie o Mathias hem.
 
Vi lagade mat, idag åt vi Mexicanasoppa o varma smörgåsar, jag sköljde disken fyllde diskmaskinen o körde den, Nathalie följde m mej till stan där vi slängde grovsopor o storhandlade på Ica Maxi, när vi kom hem hjälpte Mathias mej o bära in varorna, sen gick han iväg på innebandyträning o jag packade upp varorna o nattade barnen. När jag har bloggat ska jag o Mathias kolla på nån serie på datorn, sen blir d kolla fb o packa skolväskor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0