Nu e familjen samlad igen

Julle vaknade vid 6.20 o fick välling o somnade om. Jag somnade oxå om till slut även om d tog lite tid. Vi vaknade sent idag oxå. Skönt.
 
Bild: Julle fick välling vid 6.20 o sover nu igen. Jag borde väl göra detsamma.
 
En bild från morgonens härliga o goda frukost. D blev ägg mackor o oboy. Te o juice till mej.
 
Bild: En bild från morgonens härliga o goda frukost.
 
Jag sköljde disk, fyllde diskmaskinen o körde den, torkade i köket, busade m Julle, dammsög på undervåningen, plockade upp alla leksaker från golvet, sorterade o ställde iordning alla VHS o DVD filmer. Får väl se hur länge dom får va ifred för Julle den här gången... Jag stekte pannkakor samtidigt som jag matade Julle. Sen sov han middag.
 
 
Jag sköljde disk o snyggade till i köket, dammsög klart undervåningen o forts på övervåningen. Mathias åkte o hämtade Anthon o Robin i Hässelby på vägen hem. Dom åkte o köpte pellets o olja o filter till Passaten. Det e dags för service på den. Så körde dom förbi pizzerian o köpte m sig pizza till oss allihop som vi åt när dom kom hem. Julle vaknade.
 
Anthon o Robin va jätteglada att komma hem o jag fick jättegoa kramar av dom. Nu e hela min stora familj samlad igen. D känns bra. Efter middagen blev d lite disksköljning igen dårå, jag fixade popcorn o chips åt barnen o valde en film som jag vet att dom gillar. Draktränaren blev d idag. Jag dammsög klart övervåningen. Nu e filmen slut. Alla barnen e nattade, Mathias tittar på tv o jag ska kolla fb nu, äta godis o dricka läsk.
 
Jag önskar dej en supermysig fredagskväll!!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0