Lugn dag m lite shopping

Julle vaknade vid 5-tiden imorse o fick välling o somnade om...
 
 
Både jag o barnen vaknade sent idag, jag gick upp o duschade o rakade benen, sen åt vi en rejäl frukost m yoghurt smörgåsar o ägg...
 
 
Jag sköljde disken, plockade ur diskmaskinen o torkade rent o fint i köket, så duschade jag Nathalie Vidar Evelyne o Julius, tog fram rena kläder till dom o hjälpte dom som behövde hjälp att klä på sig, kollade fb, plockade o fixade lite o så åt vi lunch. För mej bestod den idag av äggröra o en smörgås m kallrökt lax i vitlöksost m dill. 
 
Jag sköljde disk o fixade fint i köket igen, skrev inköpslista, pratade m Mathias i telefon, Julle sov middag sent, när Mathias kom hem åkte jag o Nathalie till stan o va på Apoteket o shoppade lite på H&M. När vi va borta åt Mathias Vidar o Evelyne middag, korv m bröd som Mathias fixat. När jag o Nathalie kom hem åt vi oxå korv m bröd, då va Julle vaken igen o det va full rulle på honom. 
 
Mathias gick på innebandyträning. Jag har förberett barnen inför natten, sköljt disk ställt in den i diskmaskinen, snyggat till köket ännu en gång o busat m Julle, nu återstår bara att få barnen att somna. Mathias har just kommit hem från träningen o ska duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0