Julle åker bil

När dom 3 största gått till skolan tog jag en dusch, åt frukost m dom 3 minsta, sorterade tvätt, tvättade, sköljde disk plocka ur/i diskmaskinen, dammsög undervåningen, åt lunch o Julle sov middag. Robin o Nathalie kom hem, jag sköljde disk, hängde tvätt o tvättade mer.
 
Här e en del av min lunch, en macka m ägg o kaviar...
 
 
När Anthon kom hem ringde Mathias, Julle vaknade, jag började m maten, Mathias kom hem o vi åt Kyckling m Red Currysås ris o grönsaker, Robin gick på fotbollsträning. För mej blev d bus m Julle bulle, diskplock o hänga tvätt medan Mathias vilade på soffan, Robin kom hem, vi nattade barnen, jag packade skolväskorna o blandade välling, Mathias kollade på fotboll o nu ska jag kolla fb.
 
Glassbilen kom förbi ikväll oxå, så d blev glass till efterrätt o en Chai Latte för mej...
 
 
Julle har just lärt sig att åka både framåt o bakåt m sin bil...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0