Bilvård o hushållssysslor

Vi åt frukost, jag sköljde disken, fyllde diskmaskinen o satte igång den, torkade bänkar spis o köksbord. Satte igång en tvättmaskin, la fram mat till kvällen o busade m Julle. Mathias sotade ur pannan, barnen lekte o spelade. Jag skrev matlista, sorterade tvätt o rensade kryddskåpet. Mathias bytte olja o filter på Passaten.
 
 
Vi åt lunch, Mathias o jag hjälptes åt att skölja disken, jag torkade köksbordet o bänkarna. Julle sov middag. Anthon Robin Nathalie o Vidar gick ut o lekte medan Mathias städade Passaten invändigt. Evelyne spelade dataspel. Robin o Vidar kom in igen, Mathias sprang en sväng, jag hängde tvätt, satte igång en till tvättmaskin, vek tvätt o la in den i garderober/byråer. Mathias kom tillbaks o duschade.
 
 
Jag Anthon o Nathalie åkte till stan o handlade på Ica Maxi. När vi kom hem blev d tacomiddag som Mathias fixat. Han hade hängt tvätt oxå ;-) Duktig man jag har!! Så blev d lördagsmys för barnen, nattning av dom o nu e det lördagsmys för mej å Mathias ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0