Fika o en massa fynd...

Efter regn kommer solsken... Imorse såg man faktiskt lite av solen, även om d såg lite grått o trist ut oxå på sina håll, men solen kom fram mer o mer under förmiddagen, men nu på eftermiddagen blev d mulet igen o nu regnar d :-(
 
 
Idag gick Anthon Robin o Nathalie i skolan som vanligt o jag lämnade Vidar o Evelyne på dagis, sen gick jag o Julius hem o packade ihop lite saker som jag bar ut till bilen o så åkte vi till stan. Jag åkte hem till några tjejer o köpte lite kläder till Julius som jag sett på Facebooks köp & säljsida, där kan man göra många fina fynd :-)
 
Här e ett av dom... en vinteroverall till Julle
 
Sen åkte jag hem till min vän Helena S o fikade, en annan gemensam vän till oss som heter Christin va oxå där. Hon hade m sig en massa pojkkläder i större storlekar som hon ska sälja, jag kollade igenom dom o köpte några jeans o tröjor o en skjorta av henne. Helena bjöd på citronpaj o ananaspaj o vi pratade en stund.
 
En av tröjorna jag köpte till Anthon
 
Jag åkte sen vidare o köpte en fleeceoverall till Julius av en annan tjej o sen åkte vi hem o jag bar in alla grejer o kläder, Anthon Robin o Nathalie kom hem, Anthon o Robin åt mellis, Nathalie åkte m mej o Julius o hämtade Vidar o Evelyne på dagis, Nathalie matade Julius, när vi kom hem åt vi oxå mellis. Sen provade Anthon alla kläder jag köpte av Christin o jag fixade m disken.
 
Fleeceoverallen jag köpte till Julle
 
Både jag o Julius e förkylda o snoriga, han hostar jättemkt o jag har lite tungt att andas, e jättetäppt i näsan o tänderna värker extra mkt just nu, förmodligen pga förkylningen.
 
Nu väntar matlagning, diskplock, nattning av barnen, kolla lite på fb o på tv, Mathias ska på innebandyträning. Sen brukar vi fika lite o så blir d natti natti.
 
Trevlig kväll önskar jag dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0