Tandis besöket gick sådär

Imorse gick jag upp o duschade, sen åt jag o svärmor frukost m barnen. Anthon o Robin gick till skolan i vanlig ordning. Jag ringde ett viktigt samtal, satte igång en tvättmaskin o plockade ur o i diskmaskinen.
 
 
Sen åkte jag till stan. Jag va hos tandläkaren där jag fick min bettskena o sa som d va att jag fortf har ont i den där rotfyllda tanden som dom skulle ha fixat en lagning på idag, tandläkaren sa att jag ska använda bettskenan i några veckor o så fick jag en ny tid om 3 veckor då jag ska dit o behandla tanden igen för o se om d ger m sig. Den va ju bra i några dagar efter jag hade varit där sist o sen började den göra ont igen. Så han trodde att den kanske kommer ge m sig.
 
 
Efter tandis besöket va jag på Apoteket, Intersport o på Coop o handlade mat. Sen åkte jag hem. Svärmor hade varit ute m dom små en stund o dom hade även gått en promenad. Vi åt lunch, jag sköljde disk, hängde tvätt, Anthon o Robin kom hem, jag bakade 2 chokladkakor, varav en som Anthon ska ha m sig imorgon då några elever från hans klass (bl.a han själv) ska stå o sälja bakverk på en marknad. Mathias o svärmor va ute o röjde i trädgården o plockade äpplen under tiden medan Julius satt i vagnen o tittade på.
 
 
Nu väntar matlagning, tacos som alla andra fredagar o sen får vi se va som händer ikväll. Meningen va att jag o en kompis skulle träffas hos henne o sen gå ut en sväng på stan, men både hon o jag e trötta idag så vi har inte bestämt oss än för hur d blir. Kollat fb har jag redan gjort även om d säkert blir nån mer gång ikväll. Annars har man ju alltid Gustafsson 3tr o titta på!!! Så e det ju fredag o då blir d fredags... just d myyyyys!!!!!!
 
 
Trevlig kväll allihop!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0