Solsting o hungrig bebis

Imorse när jag lämnat på dagis så tog jag hand om disken o plockade o fixade lite här hemma. Efter d va jag en sväng på öppna förskolan m Evelyne o Julius. Sen gick jag o hämtade på dagis o när vi kom hem åt jag o Evelyne lunch o Nathalie o Vidar mellis. Barnen hoppade studsmatta o lekte i sandlådan. Har haft en hemsk huvudvärk hela eftermiddagen o kvällen, efter att ha suttit i solen lite för länge mitt på dagen när den va som starkast o kanske druckit för dåligt m vatten i värmen, trots att d känns som om jag inte gjort annat. Julius har varit extra hungrig/törstig idag så jag har ammat oftare än vanligt. På eftermiddagen gick vi in en stund o jag satt vid datorn lite o kollade lite saker. Sen lagade jag middagen, som blev wokad fläskfilé i Hoisin- och vitlökssås m nudlar. Så kom Mathias hem o vi åt middag o Robin gick iväg på fotbollsträning. Sen va vi ute ett tag igen m barnen o vi åt glass o njöt av solen o värmen. Efter en stund gick vi in o jag började duscha barnen, Mathias gick på innebandyträning, jag nattade barnen o sen tog jag en dusch o unnade mej att raka benen oxå. Så nu vågar jag ha kjol o shorts på mej :-) Sen blev d lite amning av hungrig bebis igen o nu snart natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0