Sol sol strålande sol

Idag skiner o värmer solen som aldrig förr!!! När jag hade lämnat på dagis imorse gick jag hem o satte igång en tvättmaskin. Så tog jag m mej vattenflaskor, almanackan, penna, papper o telefon o gick ut o satte mej i solen. Evelyne satte sig i sandlådan o lekte jättelänge o Julius satte jag i babysittern mellan amningarna. Jag ringde en massa viktiga samtal o skrev några kort. Så bytte jag på lille Julius ute innan vi gick till dagis o hämtade Nathalie o Vidar. När vi va hemma igen så åt jag o Evelyne lunch. Vi va ute i solen länge o så kom Robin hem o han, Vidar o Nathalie åt mellis, vi fortsatte va ute allihop. Sen fick vi nog av värmen o jag fick nog av allt bråkande mellan barnen för ett tag o gick in där d va mkt svalare. Jag hängde tvätt o satt en stund vid datorn. Nu väntar matlagning o diskberget skriker efter att bli omhändertaget :-)

  

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Underbar bild med jättefin body/tröja!

2012-05-23 @ 19:54:35
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0