Regn regn regn

Idag har jag ringt några viktiga samtal o mailat en massa. Bäst o passa på m sånt när regnet fullkomligt öser ner utanför fönstret. Det e tomt här hemma utan Nathalie som e hos farmor. Jag Vidar Evelyne o Julius gick en promenad till affären efter lunch o köpte frimärken o postade brev, sen gick vi hem igen o Evelyne sov middag o jag tvättade, Anthon o Robin kom hem, vi åt mellis, jag ammade o bytte blöjor. Mathias kom hem lite tidigare idag o vi lagade mat tillsammans o Robin hjälpte oxå till. Det blev tacos :-) Efter d satte jag igång en Bamse film till de små på tv:n o Spiderman till de stora på datorn o poppade popcorn till dem. Sen tog jag hand om disken o nattade barnen. Snart ere natti natti för mej med!

regnet bara öser ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0