Söta lille Julius i pappas keps! Idag dusc...

mms_img29838 (MMS)

Söta lille Julius i pappas keps! Idag duschade jag Nathalie o Vidar efter frukosten, tog hand om disk, bäddade sängar o småstädade plockade o fixade o sen åt vi lunch. Vi skjutsade Anthon o Robin till en kompis till dem. Sen bestod resten av dagen av regn... Vi åt kebabtallrik o pizza till middag. Gott!! Mathias kollade på fotbolls EM såklart o jag tog hand om disk igen, gick ut m sopor, vi nattade barnen o så packade jag Anthon o Robins skolväskor o förberedde Anthons matsäck till imorgon. Killarnas sista riktiga skoldag. På tisdag e det skolavslutning o sen väntar ett härligt sommarlov för dem o några intensiva veckor för mej då jag kommer va ensam m alla barnen innan Mathias semester börjar. Godnatt alla vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0