Sådärja nu har jag klippt Vidar oxå o kons...

mms_img31374 (MMS)

Sådärja nu har jag klippt Vidar oxå o konstigt nog så va d han som va mest orolig över hur lite hår han skulle ha kvar. Jag vill inte va flintis mamma sa han. Gulleplutten! D har bråkats lika friskt idag som igår här hemma. Jag har bäddat sängar, duschat barn, rakat benen, tvättat, hängt tvätt, fixat lunch, varit ute m barnen o då passade jag på att klippa Vidar, ringt viktiga samtal. Sen gick vi in o jag hängde mer tvätt o tvättade mer, lagade mat, åt middag som blev korv m bröd. Mathias jobbar över så han kommer hem sent. Nu ska jag vika en massa tvätt, natta barn, byta blöjor o ta hand om disk. Ha d så gott allihop så länge!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den där eviga tvätten :P Den skulle man kunna leva lycklig utan!

2012-06-14 @ 23:50:03
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0