Roligt kort från igår när Evelyne körde ru...

mms_img30172 (MMS)

Roligt kort från igår när Evelyne körde runt Julius i sin dockvagn. Idag åkte Nathalie på utflykt m dagis. Jag tog m mej Vidar Evelyne o Julius o åkte till Västerås o shoppade. De fick korv m bröd där o sen åkte vi hem. När jag burit in allt från bilen o fått in barnen så ammade jag Julius. Sen kom Anthon o Robin hem från skolan m 2 av min kompis barn o strax efter kom min kompis o lämnade sitt 3e barn hos oss. Så va jag barnvakt åt hennes 3 barn o alla mina va ju oxå här. Så jag hade 9 barn här hemma o va ensam m dom. Jag kan ärligt säga att jag inte märkte nån skillnad på o ha 9 barn i huset el på att ha 6 barn. Det e verkligen inte så hysteriskt jobbigt som många tror. Jag lagade middagen som blev korvstroganoff o ris. Mathias kom hem o vi åt tillsammans m alla barn. Sen hämtade min kompis sina barn o tog m sig Anthon o Robin hem. Jag satte igång en tvättmaskin o tog hand om disken. Sen tog jag m mej Nathalie o Julius o åkte till min kompis Jaana där Anthon o Robin va. Hon hade en Partylite demonstration hos sig o jag beställde några saker. Sen tog jag m mej alla mina barn o åkte hem o hängde tvätten, fick i säng barnen o störtade i säng själv. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oj, en full dag =)

2012-06-05 @ 19:48:14
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0