Min lilla nyklippta Evelyne. Jag klippte l...

mms_img29839 (MMS)

Min lilla nyklippta Evelyne. Jag klippte luggen o topparna på henne i helgen. Så här ser hon ut nu. Idag blev d en sväng till stan på förmiddagen. Sen hämta på dagis o när vi kom hem åt vi lunch, Anthon o Robin kom hem o åt mellis. Jag tog hand om disk, ringde viktiga samtal, lekte m barnen, packade upp skolväskorna o började m middagen. Jag lagade spagetti m carbonarasås o bacon. Sen tog jag hand om disk o packade åt Anthon o Robin som åker m svärföräldrarna till deras landställe imorgon. Nu nattar vi barnen. Sen blir d nog o sitta lite vid datorn o tvn. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Söt är hon som alltid, väldigt vad fint och jämnt du kan klippa =)

2012-06-11 @ 21:01:23
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0