Markservicen fortsätter...

D första jag gjorde idag va att ringa o boka en akut tandläkartid för nu har jag fått ont i en annan tand o den måste fixas nu, annars blir jag tokig pga konstant tandvärk o huvudvärk som kommer så att säga på köpet.



Efter frukosten plockade jag ur diskmaskinen o sen plockade i den m ny disk, fick på barnen kläder, borstade deras tänder, ringde några samtal, sparkade boll m Evelyne som blev jätteglad över d, bäddade rent i Anthon o Robins sängar, gosade m Julius o ammade, fixade lunch, Vidar matade Julius m flaska, jag tog hand om disk, självklart blev d ett å annat blöjbyte mellan alla sysslor oxå, jag anmälde Nathalie till simskola - tyvärr blev det i Enköping för alla platser i Fjärdhundra va slut :-( men men, d får lov att gå på nåt sätt! Hon blev överlycklig o vill ju väldigt gärna gå så självklart ställer jag upp för hennes skull. Blir alltså skyttetrafik för mej o vår buss varje dag i 2 veckors tid snart, då Mathias fortf jobbar under hela den perioden som hon kommer att gå på simskola.



Ang d här m amningen så funkade den ju bättre ett tag för att sedan bli sämre igen, så nu som ni säkert har läst i mina inlägg så kombinerar jag amning o mjölkersättning på flaska. Dessvärre har vi inte märkt nån förbättring i nattsömnen hos Julius (annat än en enda natt då han sov i princip hela natten). Han vaknar fortf ofta o vill äta el har mkt gaser i magen, så vi e lika trötta fortf. Han e det enda av alla våra barn som inte har börjat sova bättre när dom fått mjölkersättning oxå. Så nu vet vi att d inte hjälpte annat än att han e mer mätt o nöjd på dagarna. Vilket iofs e positivt.



Nu vill Julius ha min uppmärksamhet så hej så länge på er allihop!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Testa Nutramigen då kanske? Det är svindyrt att köpa per burk utan recept (på Apotek alltså) men man måste köpa en burk innan en läkare ger en recept, sedan kostar det sisådär 20 kr burken.

2012-06-18 @ 19:16:40
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0