Jag o Julius tog sovmorgon idag efter en n...

mms_img38899 (MMS)

Jag o Julius tog sovmorgon idag efter en natt m mycket amning. När jag gick upp åt jag frukost o tog hand om disken. Mathias o Robin åkte på fotbollsmatch i Hummelsta, Robins lag spelade i ösregn blåst o endast 5 plusgrader. Usch vilket väder!! Jag tog hand om barnen, bäddade sängar, bytte blöjor, ammade o torkade alla bänkar o bordet i köket. Sen gav jag barnen lunch o vaggade Julius till sömns. Sen kom Mathias o Robin hem o dom va alldeles kalla o blöta av allt regn. Jag gjorde varm choklad till Robin o kaffe till Mathias. Mathias satte igång bastun o nu tapetserar han. Barnen bråkar en massa så jag får hålla på o lösa konflikter hela tiden. Ser fram emot att basta snart. Hej så länge mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0