JAAAA!!!

Japp, jag ska snart skriva va det e jag jublar över, vi kommer till d.
 
Först o främst måste jag ju säga att vädret varit så mkt bättre idag än på länge ¤
 
På morgonen efter frukosten tog jag i vanlig ordning hand om disken, såg till att alla barnen fick på sig kläder o borstade tänderna, packade Nathalies badväska, duschade o gjorde mej själv klar, satte mej vid datorn o skickade in ansökan om föräldrapenning via FK:s hemsida, matade Julius, bytte blöjor, fixade lunch o började förbereda för att åka till simskolan.
 
Nu hade jag ju alla 6 barnen hemma idag o va lite smått orolig över hur d skulle gå att komma iväg till simskolan. De fick ha m sig film o se i bilen, alla hade kissat, jag hade matat Julius strax innan vi skulle åka, jag hade bytt blöjor på dom 2 minstingarna, jag hade fått m mej vagn skötväska Nathalies väska osv osv... vi åkte i hyfsat god tid jämfört m de tidigare dagarna o JAAAA vi hann i tid o jag va faktiskt inte ens sist, utan d kom andra föräldrar efter mej (även om dom flesta redan va där), slapp stressa o alla va nöjda o glada :-)
Men d kanske va en tillfällighet... får väl se hur d går imorgon. Jag gick in o lämnade Nathalie o sen tog jag m mej de andra 5 barnen o gick in till centrum o kollade lite på kläder, hittade några saker faktiskt som jag köpte oxå. Alla va jätteduktiga o lugna, bortsett från att Evelyne skrek för full hals när vi kom fram till kassan för att hon ville gå o inte åka vagn. Jag köpte några fina saker som Nathalie ska få när simskolan e slut för att hon e såå duktig!!
 
 
Så tillbaks till Nathalie o hjälpte henne duscha o såg till att hon fick på sig kläder, ut till bilen igen m alla barnen, Julius va hungrig så jag ammade honom o sen bajsade han o jag bytte på honom i bagageluckan o sen åkte vi hemåt. Jag hann bara innanför dörren m alla barn, hänga upp deras regnkläder som vi aldrig behövde använda, ställa undan deras skor o packa upp Nathalies baddräkt o handduk så kom Mathias hem från jobbet.
Vi lagade mat tillsammans o efter middagen så tog jag hand om disken o snyggade till i köket, Mathias o Julius somnade tillsammans på soffan, Evelyne satt o spelade dataspel, Anthon Robin Nathalie o Vidar gick ut. Sen nattade vi barnen o nu smygtittar jag lite på fotbollen Portugal-Spanien... eller mest på... Cristiano Ronaldo ;-)
 
Sov gott alla mina vänner!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha! ;-)

2012-06-27 @ 22:25:03
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0