Idag tog vi d lite lugnare på morgonen o b...

mms_img30173 (MMS)

Idag tog vi d lite lugnare på morgonen o barnen sov till 7.30 förutom Julius som vaknade några ggr inatt. Efter frukost va d dags för Mathias o Robin att gå iväg. Robin hade fotbollsmatch här i Fjärdhundra o Mathias stod i kiosken under tiden. Min förmiddag gick åt till o skriva matlista, ta hand om disken o barnen. Mathias o Robin kom hem o vi åt lunch allihop. Sen åkte jag Nathalie o Julius till stan o handlade en massa mat o lite andra saker. Fotot togs strax innan vi for till stan. Nathalie matade Julius m ersättning på flaska. Då sa hon till mej, mamma d här skulle jag kunna göra varje dag för d va så mysigt <3 Gosan då va gullig hon e!! Äkta syskonkärlek. Efter några timmar i stan kom vi hem o Julius hade sovit ända sen vi åkte. Han vaknade när jag började packa upp varorna. Men han va inte ens arg utan bara satt o log Jag o Nathalie åt tacosallad o hon fick en pannkaka oxå som blivit över. Mathias hade stekt pannkakor till de andra barnen. De andra barnen va ute när vi kom hem. När de kom in gav jag dem prinsesstårta för o fira nationaldagen. Sen nattade vi barnen, alla förutom Julius. Jag ammade honom o sen gav Mathias honom ersättning. Han bajsade några ggr på raken o fick lite mer ersättning innan han somnade för natten. Jag o Mathias kollade på Arga snickaren. Sen fixade jag till köket lite, packade skolväskorna, la in tvätt som Mathias hade vikt i garderoberna. Nu ere natti natti. D har vart en jobbig tid de senaste dagarna. Jag märkte att min mjölk återigen inte räckte till för Julius o blev tvungen o börja m ersättning oxå. Han måste bli mätt o börja sova bättre. Jag har varit så sjukt trött o yr pga all amning på nätterna. Sen har han haft problem m gaser oxå. Så d har varit tufft. Hoppas d vänder nu. Han va jämt gnällig o skrek ofta innan vi började ge honom ersättning oxå. Nu e han gladare o nöjdare. Mer sig själv. Jag tycker det e jobbigt för jag vill sååå gärna amma fullt o länge. Men men funkar d inte så gör d inte. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0