Idag har d varit d gamla vanliga så som at...

mms_img69897 (MMS)

Idag har d varit d gamla vanliga så som att ta hand om disk, vika tvätt, ringa samtal, amma, byta blöjor, fixa mat osv. Solen strålade som aldrig förr o vi va ute en lång stund efter lunch. Jag tog den här bilden ute idag på mina 4 små knoddar. När vi gick in va d dags för middag o när jag lagat den, vi hade ätit o jag tagit hand om disken så duschade jag barnen o sen tog jag själv en dusch. Mathias jobbar över ikväll o sen hämtar han Anthon o Robin i Hässelby. Själv ska jag gå ut o leta efter ett gosedjur som Nathalie glömde där ute troligtvis o nu har d regnat så den e säkert fin. Julius har just fått mat o ligger o bajsar, övriga barn e nattade. Längtar efter Anthon o Robin nu, ska bli skönt o få hem dom igen. Godkväll alla ni som läser här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0