Farväl till öppna förskolan...

Imorse va vi lite sega i starten, så vi hann inte mer än att klä på oss, äta frukost, duka av o borsta tänderna. Sen gick vi till öppna förskolan o fikade o barnen lekte o jag pratade m de andra mammorna som va där. Det va sista gången d va öppet där nu innan sommaren. Nu e det sommarstängt tills i slutet av augusti. Jag fick m mej 2 av Mirkas barn hem, för de ville leka hos oss en stund. Jag fixade lunch o när alla hade ätit så ville några barn spela tv-spel o några se på tv, medan jag tog hand om disken o sedan målade jag mina naglar. Nu matar jag Julius o han ligger o bajsar samtidigt. Hans sätt o säga tack för maten morsan ;-)
 
Snart ska vi ut i det vackra vädret för det e ju riktig sommar nu, varmt o skönt o strålande solsken ¤ Bäst att fånga den vackra dagen ¤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0